Fitnessschema

Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste fitnessschema’s van Fitnesstips. Maak een selectie voor het doel wat je wilt bereiken. Ben je bijvoorbeeld beginner, gevorderde, of wil je werken aan je conditie, afvallen of specifiek je buik, benen en billen trainen. Alle schema’s kun je hieronder gratis downloaden en gebruiken. De fitness oefeningen die in de schema’s staan vind je hier terug.

Beginner

Dit fitnessschema is bedoeld voor een sporter die net is begonnen met fitnessen. Het gaat hier om een full-body schema. Oftewel je traint het hele lichaam in één keer. Klik op het linker plaatje en download gratis jouw schema!

 

Spiergroei

Half gevorderd (3 dagen splitsschema)

Wil je iets gerichter en specifieker trainen op bepaalde lichaamsdelen? Dan is dit het juiste schema. Het gaat hier om een drie dagen splitsschema,. Klik op het plaatje hiernaast en download het schema gratis.

 

 

 

Gevorderde (4 dagen splitsschema)

Het vier dagen splitschema is bedoeld voor een gevorderde krachtsporter. Ben jij van plan om vier keer per week de sportschool in te duiken? download dit gratis schema dan door op het plaatje hiernaast te klikken.

Conditie

Dit fitnesschema is bedoeld voor een sporter die in de sportschool aan zijn of haar conditie wil werken. Het gaat hier om een full-body schema. Oftewel je traint het hele lichaam in één keer. Klik op het linker plaatje en download gratis jouw schema!

Afvallen

Dit fitnessschema richt zich op sporters die naar de sportschool gaan om af te vallen. Het is een full-body schema waarbij je dus je hele lichaam in één keer traint. Klik op het plaatje hiernaast en download het schema om af te vallen gratis.

 

Buik, Benen & Billen

Het fitnessschema voor de buik, benen en billen is een schema waar de intensiteit, net als bij het schema voor afvallen, hoog ligt. Wil jij specifiek aan de buik, benen en billen werken? Download dan het schema hiernaast!